.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماهانه به هر ایرانی ۲۵۰ هزار تومان می‌دادیم
رئیس جمهور گفت: اگر عده‌ای می‌گذاشتند که قانون هدفمندی یارانه‌ها به طور کامل اجرا شود، امروز به مرحله‌ای رسیده بودیم که می‌توانستیم به هر ایرانی ماهانه ۲۵۰ هزار تومان یارانه بپردازیم.

به گزارش شمال نيوز، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در اجتماع پرشور مردم سمنان در ورزشگاه تختی این شهر به تبیین شیوه‌های تحقق حماسه اقتصادی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: دولت قصد داشت که اصلاحات ساختاری در اقتصاد کشور ایجاد کند اما برخی با این امر مخالف هستند و نمی‌گذارند برنامه‌های دولت به طور کامل اجرایی شود.

وی تصریح کرد: دشمنان کشور تلاش می‌کنند تا تمام معادن و ثروت‌های موجود در ایران در اختیار افراد معدودی باشد و عده‌ای نیز در داخل با این سیاست‌ها همراهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اینکه ۷۶ میلیون نفر ایرانی همه با هم در راستای توسعه و آبادانی کشورشان تلاش کنند و تصمیم‌گیری‌ها در اختیار خودشان باشد با این امر که تنها عده‌ای‌ قلیل پشتیبانی شوند و دیگران چشمشان به دست آن‌ها باشد، بسیار تفاوت دارد.

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه انرژی فراوان ملت ایران باید رها شود و در این صورت رسیدن به توسعه و رفاه بسیار نزدیک خواهد بود، گفت: دولت سعی می‌کند موانع موجود در این راه را از پیش روی مردم بردارد اما برای تحقق این هدف لازم است تا همه ما قدرت ملت را به رسمیت بشناسیم و اجازه دهیم تا خود مردم به حرکت در آیند و همه کارها درست شود.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه حماسه اقتصادی امسال به یاری خداوند متعال و ملت ایران محقق خواهد شد، اضافه کرد: ایمان داریم وقتی ملت ایران تصمیمی بگیرد، کارها به خوبی انجام خواهد شد.

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه مدل اقتصادی کشورمان باید عوض شود، گفت: مدل اقتصادی که به راحتی دشمن بتواند در آن اخلال ایجاد کند، بدون شک نمی‌تواند ما را به قله‌های پیشرفت و تعالی برساند.

وی با بیان اینکه دولت در راستای گام برداشتن در این مسیر ۷ طرح مهم اقتصادی را به مرحله اجرا گذاشت، گفت: دولت سعی کرد با همین جهت‌گیری و هدف اعلام شده، این طرح‌ها را به مرحله عملیاتی و اجرایی برساند اما مقاومت‌ها در مقابل آن بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها همه موافق با اجرای این مدل اقتصادی بودند، گفت: دولت قصد دارد با اجرای کامل این طرح نگذارد که ۸۰ درصد یارانه‌های کشور به جیب ۲۰ درصد از جمعیت کشورمان برود و همه مردم به طور یکسان و با توجه به نیازشان بتوانند از مواهب کشور استفاده کنند.

وی اظهار داشت: عده‌ای از همان ابتدا گفتند یک گام بردارید و مراحل بعدی در مقاطع دیگر اجرا شود اما از همان روز اول در مقابل این تدابیر مقاومت و سنگ‌اندازی کردند.

احمدی‌نژاد افزود: قانون هدفمندی یارانه‌ها طرحی بود که همه ملت آن را اجرا و با مسئولان در این مسیر همراهی کردند اما عده‌ای دشمنی‌های خارجی و مشکلات تحریم‌ها را نیز به گردن هدفمندی یارانه‌ها می‌اندازند.

رئیس قوه مجریه افزود: اگر قانون هدفمندی یارانه‌ها به طور کامل اجرا می‌شد، در حال حاضر قادر بودیم به هر ایرانی ماهانه ۲۵۰ هزار تومان یارانه بپردازیم و دیگر نگرانی خاصی از بابت تحریم‌ها و فقر در جامعه نداشتیم.

وی تصریح کرد: برخی‌ها گفتند اگر این طرح کامل اجرایی شود، مردم ایران تنبل می‌شوند و ما می‌گوییم اگر حق مردم را به آن‌ها بدهیم، آیا در کشور تنبلی ایجاد کرده‌ایم.

وی در عین حال با بیان اینکه قصد نداریم در این مجال گله کنیم، گفت: دولت در راستای اجرای این قانون، یارانه‌ها را از خود مردم دریافت می‌کرد و به خود آن‌ها بر می‌گرداند با این تفاوت که آنهایی که مصرف بیشتری داشتند به آن دسته از افرادی که مصرفشان کمتر بود، کمک می‌کردند.

وی در ادامه افزود: قانون هدفمندی یارانه‌ها نخستین الگوی اقتصادی ایرانی بود که در تمام دنیا به رسمیت شناخته شد و دولت با اعتماد به مردم آن را به مرحله اجرا رساند.

رئیس جمهور گفت: این در حالی است که عده‌ای دائما می‌گویند این طرح شکست خورده و به ضرر ملت بوده است و ما حاضر هستیم آن را به طور کامل اجرایی کنیم.

احمد‌نژاد با اشاره به برخی سخنانی که اجرای کامل این طرح را دارای برد تبلیغاتی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری می‌دانند، تصریح کرد: بنده در دوره آینده کاندیدا نیستم اما حاضرم این طرح را با تمام مشکلات آن اجرایی کنم.

وی همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌برد، گفت: امروز شرایط اقتضا می‌کند که بگوییم دشمنان برای فلج کردن مردم ایران چه کاری انجام می‌دهند و دولت برای خنثی‌سازی آن چه فشارهایی را تحمل می‌کند.

رئیس دولت گفت: دشمنان می‌کوشند کاری کنند که مردم وارد عرصه‌های اقتصادی نشوند اما باید به آن‌ها گفت که ساختن ایران مهمترین مسئولیت همه ما ایرانی‌ها است و باید آن طور که شایسته می‌نماید، کشورمان را بسازیم.

احمدی‌نژاد راه ساختن ایران را برافراشتن پرچم عدالت و توحید دانست و گفت: هر مکتب و اندیشه‌ای برای تثبیت خود نیازمند الگو‌سازی و ارائه نمونه‌های عالی است و مردم ایران برای اثبات مکتب توحید و عدالت باید تمام عزم خود را جزم کنند.

وی تأکید کرد: اگر مکتبی نتواند در جامعه و زندگی انسان‌ها اعتلا و تکاملی بوجود آورد، بدون شک امکان استقرار در نظام جهانی را پیدا نخواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.